Повишаване капацитета на обучители и учители – учене/преподаване на живо и онлайн
Финансиран от Програма Erasmus + Продължителност: 01.12.2020 - 30.11.2022 ;Общ бюджет: 177.572,00 EUR
Цел на проекта: Да увеличи възможностите за качествени обучения, които съчетават присъствен и онлайн формат в Румъния, Италия и България, чрез развитие на нови умения за учители и обучители от социалната сфера. Основната идея е преподавателите и обучителите да се адаптират към актуалните тенденции в провеждането на обучения.
Ще бъдат апробирани обучителни програми и методи (дизайн на обучения, начини на преподаване, дигитални инструменти), основаващи се на практиката, както и на нуждите на организациите и професионалистите в социалната сфера.
Партньори: Хуманитарна организация КОНКОРДИЯ – Румъния - водещ партньор; Фондация КОНКОРДИЯ България; International Cooperation Centre – Италия
Очаквани резултати:
- Програма за обучение на обучители (8 дни обучение смесен формат – на живо и онлайн);
- Наръчник за обучители и комплект от иновативни инструменти за смесено преподаване;
- Обучителна програма (384 обучителни часа) за учители и обучители в сферата на професионалното обучение;
- Иновативен инструментариум за учители и обучители в сферата на професионалното обучение за смесено преподаване;
- Наръчник за организации от различни сфери, имащи интерес към смесено преподаване.
Въз основа на тези интелектуални продукти, в края на проекта:
- 60 професионалисти от Румъния, Италия и България ще бъдат включени в обучение, което ще допринесе за обогатяване на техните умения за планиране, преподаване и оценяване в смесен формат (на живо и онлайн):
- 15 от тях ще бъдат включени в обучението за обучители и ще апробират обучителната програма на международно ниво;
- Над 400 учители и обучители и повече от 200 организации и институции на Европейско ниво ще бъдат информирани за резултатите от проекта.
Очаквано въздействие: Повишен брой на обучителните програми, включващи смесена форма на преподаване, разработени от участниците и другите професионалисти, които оценяват проектните резултати.
Тази публикация е подготвена с финансовата подкрепа на Европейския съюз. Съдържанието е лична отговорност на авторите и не е обвързано с вижданията на ЕС.